Daarom Be Events

Al sinds 1996 actief

Op 15 maart 1996 opende Arthur Bol de deuren van Glope Events. Niet lang daarna betrok hij het eerste kantoor op de Badhuisstraat in Scheveningen wat tot op de dag van vandaag nog steeds open is. Toen het internet zijn intrede deed en het makkelijker werd om te zoeken naar bedrijfs -en groepsuitjes is de Franchiseformule gestart om zo landelijk te kunnen opereren. Met als handelsnaam Be Event Group en lokale ondernemers die goede kennis van de regio hadden werden er in diverse steden van Nederland op die basis uitjes georganiseerd. De namen van ondernemingen die daaruit voortvloeide waren onder andere Be Shore Events, Be Happy Events, Be There Events, Be Challenged Events, etc. In 2016 stopte de franchiseformule en zijn we verder uitgegroeid tot 1 bedrijf namelijk de Be Event Group. Tevens hebben wij een kantoor in Sevilla waar onze partner Peter Braam de incentive en buitenlandse sportreizen zoals voetbaltrainingskampen organiseert en begeleidt.

Ervaring, Kennis, Crew

Ervaring opdoen in het organiseren van bedrijfsuitjes gaat niet van de een op de andere dag. Daar heb je wel wat ervaring en know how voor nodig en een fantastische crew. Al 25 jaar doen we waar we goed in zijn op een leuke manier namelijk, organiseren. We hebben heel veel klanten in die 25 jaar mogen helpen bij het samenstellen en uitvoeren van hun bedrijfsuitje. Te veel om hierbij allemaal te vernoemen maar er zaten zeker een paar hele mooie verhalen tussen. Een ijsbaan in Amsterdam volledig in de Aprês ski stijl of het stadion van Sparta wat we tot een eventlocatie omtoverde. Maar ook een authentieke volkswagenbusje tour waarbij het complete bedrijf als hippie kwam opdagen. Een sportdag op het strand inclusief meeting en teambuilding met als thema alle stranden van de wereld was een groot succes. Natuurlijk is er een verschil of je voor 200 mensen een beachevent moet organiseren of voor 15 mensen een citygame, echter de aandacht voor de klant, vinden wij, moet gelijkwaardig zijn. De schema’s en ervaringen over bijvoorbeeld startlocaties, horeca of indeling van groepen bij het event/spel nemen wij uiteraard mee van ervaringen die we met vorige groepen hebben gehad.

Samenstellen van events

Gelukkig is niet iedere klant hetzelfde evenals hun wensen. De ervaring leert inmiddels dat klanten veel vragen hebben en het bedrijfsuitje graag goed georganiseerd neerzetten. Daar helpen we je volledig bij. Als eerste staan onze uitgebalanceerde uitjes op de website. 'What you see' is ook echt 'what you get. Zo staan we er ook in.'De uitjes zelf zitten goed in elkaar qua schema en inhoud en het is onze taak om samen met jullie een zorgeloze dag te organiseren. Naar aanleiding van ons contact en jullie wensen-prioriteiten-en budget maken we een offerte. In de offerte vind je terug wat er is besproken met een duidelijke toelichting en planning qua tijd. Op de dag van het event zijn we direct bereikbaar voor jullie met onze instructeurs telefoon of via ons kantoor. De instructeurs zijn goed voorbereid en staan klaar voor jullie. Met een bevestiging van jullie programma en nog een officiële uitnodiging hebben jullie alle afspraken duidelijk op papier/mail staan.

Kennis van steden en regio's

Wij als Be Event Group hebben het altijd belangrijk gevonden om samen te werken met ondernemers in de regio/stad waarin we actief zijn. We zijn daarom aangesloten en partner bij Tourist-Marketing en Events organisaties in de stad zoals Rotterdam Partners, en Den Haag Marketing. Hiermee blijven we op de hoogte van ontwikkelingen in het gebied, vergroten onze kennis en zijn een betrouwbare partner. We zijn aanwezig op de door onze partners georganiseerde beurzen. Ook in Barcelona waar de jaarlijkse IBTM beurs is, zijn wij aanwezig. Daarnaast gebruiken we platformen van technologische partners zoals Moove, waarbij we de kennis op technologisch vlak verwerken in onze events. En ‘finally’; Onze instructeurs komen uit de nabije omgeving en zijn bekend met de regio.

Bereikbaarheid/Communicatie

Wij beschikken over 3 kantoren waarvan 2 in Nederland en 1 in Spanje. Daarnaast hebben we desk spaces in Amsterdam en Zeeland.

Ons gezellig en tevens allereerste kantoor zit in Scheveningen op de Badhuisstraat 11. Dicht bij het strand van Scheveningen en goed gelegen voor het centrum van Den Haag. Op deze locatie hebben wij ook de materialen liggen voor de strand evenementen zoals de Robinson Crusoe games. Maar ook de benodigdheden voor onze winteruitjes liggen hier zoals curlingstenen. Een operationeel bolwerk, maar ook een locatie waar wij elk event kunnen doorspreken.

In Hotel Wings naast Rotterdam/The Hague airport zit ons kantoor in Rotterdam op het airportplein 55. In een omgeving die op alle fronten Business 2 Business uitstraalt, hebben wij op de 1e etage een kantoor (Bobcat Room) vanuit waar de sales geregeld wordt. Met uitzicht op de vliegtuigen en events in onze vliegtuighangaar is het hier altijd dynamisch. Uitstekende koffie met diverse meeting spots maken dit tot de perfecte locatie voor een eventuele afspraak.

Wij komen ook ‘op locatie’ voor het bespreken van een event. Op locatie is dan de plek waar het event zal gaan plaatsvinden. Wij spreken dan samen af bij en met de lokale horecagelegenheid.

Telefonisch, per mail en/of mobiel zijn wij altijd bereikbaar.

Cookie melding

Tijdens het surfen op het internet worden uw voorkeuren onthouden door middel van cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die door een internetpagina op een pc, tablet of mobiele telefoon worden geplaatst. Cookies worden gebruikt om uw gebruikerservaring te verbeteren door het anoniem monitoren van webbezoek, het delen van informatie op social media mogelijk te maken, de effectiviteit van online marketingcampagnes te meten en om online advertenties aan te passen aan uw interesses. Door te surfen op deze website gaat u akkoord met het plaatsen van cookies.

Ik ga akkoord